Polityka prywatności
polityka prywatności
 
 
 

Polityka Prywatności

I. Informacje ogólne

  1. Niniejsza Polityka Prywatności została przygotowana zgodnie z przepisami obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Określa zasady przetwarzania danych osobowych użytkowników stron internetowych należących do firmy PANAMEDICA Maciej Michalik, zwanej dalej „Administratorem”.

  2. Administratorem danych osobowych jest PANAMEDICA Maciej Michalik z siedzibą w Białymstoku (15-025), ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 18/7, NIP: 7752463396, REGON: [dodać REGON, jeśli jest wymagane].

  3. Lokalizacja sklepu stacjonarnego: Pasieka 34, 99-320 Żychlin.

  4. Kontakt z Administratorem w sprawach związanych z ochroną danych osobowych jest możliwy pod adresem e-mail: sklep@panamedica.com.pl.

II. Przetwarzanie danych osobowych

  1. Administrator przetwarza dane osobowe zgodnie z RODO oraz innymi obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych.

  2. Cele przetwarzania danych i podstawa prawna:

    • Realizacja zamówień i świadczenie usług – art. 6 ust. 1 lit. b RODO (wykonanie umowy),
    • Obsługa reklamacji i zwrotów – art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny),
    • Kontakt handlowy i negocjacje – art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
    • Marketing bezpośredni własnych produktów i usług – art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora),
    • Wysyłka newslettera – art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda użytkownika),
    • Monitorowanie ruchu na stronie (profilowanie) – art. 6 ust. 1 lit. f RODO (uzasadniony interes Administratora).
  3. Administrator nie przekazuje danych do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.

III. Okres przechowywania danych

  1. Dane osobowe będą przechowywane przez okres:
    • Niezbędny do realizacji umowy – do jej zakończenia oraz przez czas, w którym możliwe jest dochodzenie roszczeń (co najmniej 6 lat od momentu zakończenia umowy),
    • Do momentu cofnięcia zgody na marketing (w przypadku zgody na newsletter),
    • 5 lat od końca roku podatkowego dla dokumentacji księgowej (zgodnie z przepisami podatkowymi).

IV. Prawa osób, których dane dotyczą

Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo do:

  • Dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania,
  • Usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”),
  • Ograniczenia przetwarzania,
  • Przenoszenia danych,
  • Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
  • Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie (cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej cofnięciem),
  • Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, www.uodo.gov.pl.

V. Odbiorcy danych osobowych

Administrator może przekazywać dane osobowe:

  • Pracownikom i współpracownikom Administratora,
  • Firmom księgowym i prawnym obsługującym Administratora,
  • Operatorom płatności i bankom w celu realizacji transakcji,
  • Operatorom logistycznym i kurierskim,
  • Dostawcom systemów informatycznych (np. hosting, CRM, systemy e-commerce),
  • Krajowym rejestrom długów w przypadku zaległości płatniczych.

VI. Pliki Cookies i Google Analytics

  1. Witryna wykorzystuje pliki cookies w celu:

    • Analizy ruchu na stronie,
    • Zapewnienia prawidłowego działania witryny,
    • Personalizacji treści i marketingu.
  2. Administrator korzysta z Google Analytics, które analizuje ruch użytkowników na stronie. Google może gromadzić dane dotyczące aktywności użytkownika na stronie, np. adres IP, lokalizacja, typ przeglądarki. Dane są anonimizowane i nie pozwalają na bezpośrednią identyfikację użytkownika.

  3. Użytkownik może zarządzać ustawieniami cookies poprzez ustawienia swojej przeglądarki:

  4. Szczegółowe informacje na temat cookies można znaleźć w Polityce Cookies dostępnej na stronie internetowej.

VII. Profilowanie i zautomatyzowane podejmowanie decyzji

  1. Administrator może stosować profilowanie w celach marketingowych oraz w celu dostosowania oferty do preferencji użytkownika.

  2. Profilowanie nie powoduje podejmowania decyzji wywołujących skutki prawne wobec użytkownika.

  3. Użytkownik ma prawo do sprzeciwu wobec profilowania, kontaktując się z Administratorem.

VIII. Zabezpieczenie danych

Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające bezpieczeństwo przetwarzania danych, m.in.:

  • Szyfrowanie danych i transmisji,
  • Regularne zmiany haseł dostępowych,
  • Ograniczony dostęp do danych osobowych,
  • Systemy ochrony przed nieautoryzowanym dostępem.

IX. Zmiany w polityce prywatności

Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej polityki prywatności. O wszelkich zmianach użytkownicy zostaną poinformowani za pośrednictwem strony internetowej lub wiadomości e-mail, jeśli wyrazili zgodę na kontakt.

W przypadku pytań dotyczących ochrony danych osobowych prosimy o kontakt: sklep@panamedica.com.pl.

 
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl